reklama

AIESEC, added value

Takže, moja cesta touto záhadnou, tajuplnou, študentskou, neziskovou, apolitickou, medzinárodnou a mier obraňujúcou organizáciou sa začala na tmavej chodbe budovy Univerzity Komenského na Gondovej ulici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Vo večerných hodinách, keď sauž mnohí spoločensky unavení študenti ukladajú na zaslúžený odpočinok, my,cieľavedomé dievčence, sme sa stretli za účelom zveľaďovaniaa skvalitňovania našich životov. Jednoducho a skrátka, nadšené ajsekárkyma na infomeetingu zaujali, vzbudili vo mne záujem, túžbu a nakoniecvyvolali moju akciu, počas, ktorej som vyplnila formulár, v ktorom somdeklarovala moju neúhonnosť a veľkú túžbu stať sa členkou organizácie AIESEC. Nasledovalopozoruhodné posedenie s budúcimi spolučlenmi, a tými, ktorí, žiaľ,neboli vyvolení stať sa jednými z nás. Za neustáleho dozorua monitorovania starších členov sme riešili nereálne problémys reálnym nasadením v siahodlhej diskusii, ktorá mala ukázať našeskryté schopnosti. Nakoniec sme boli ešte preverení na interview v úzkej,všetkým možným zapratanej kancelárii, tak isto pod drobnohľadom dvoch členiek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A konečneAIESEC ma privítal s roztvorenou náručou. O pár dní sme už čakalinatešení na stanici na vlak, ktorí nás mal odviezť na zasľúbenú chatu zvanúHomôlka, zastrčenú v odľahlom lese bez známej civilizácie. Civilizáciu smenakoniec objavili, síce s trochu oneskoreným vývojom, ešte v dobe,keď tráva bola zelená, posiata kvetmi a každý si jej mohol natrhať doplnej náruče. Zorientovali sme sa, dostali papierik s podrobnerozplánovaným programom, útulne ubytovali a vybrali sa uskutočňovaťjedinečný druh zoznamovacej aktivity, tzv. Vacove hry. Trochu prekvapilakonverzácia v anglickom jazyku, ale všetky nástrahy sme v priateľskejatmosfére prekonali a hrali sa na veveričky, supermanov, Pamelya iných rozprávkových hrdinov. Ďalej sa mi už všetko nejak zlieva dokopy,pretože toľko sessions, prednášok a všakovakých kurzov som neabsolvovalaza celý môj doterajší život. Ich náplňou bolo predovšetkým zoznámiť nás nových,čiže newiekov s históriou, funkciou a poslaním organizácie AIESEC, nespočetnýmmnožstvom skratiek, ktoré sa používajú na efektívnejšie dorozumievanie sa, aleaj s našimi skrytými vlohami, ktoré by sme mali rozvíjať.  V pamäti mi z tejto akcie utkvelinajviac dve veci. Prvou bola prednáška vyslúžilého člena Tuleňa. Za štyrihodiny som si uvedomila, že život sa dá aj žiť, nie len prežívaťa spoznala som moju added value. Ale až o pár hodín som sa oboznámilaso skutočnou added value celej konferencie, tj. Topalkyyyy, súťažv rýchlostnom pití piva, ktorá dala celému nášmu snaženiu zmysel. Niet nadpohár tohto zlatého vychladeného moku, vďaka ktorému môžme spojiť svoje sily, hrdlá a žalúdky predobrú vec. Nie, nie som štamgastom ani jednej z bratislavských krčmičiek,ale táto súťaž mi naozaj učarovala.Po trochunáročnejšom vstávaní sme sa prehupli do posledného dňa tejto vyčerpávajúcejkonferencie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ten víkend stál za to. I keď som sa nad AIESECzvykmi občas pozastavila, ale v konečnom dôsledku som rada, že patrím dotejto veselej gruppy.

Lucca

Lucia Kolesárová

Lucia Kolesárová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chodím po svete s otvorenými očami Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu